Statcounter

fredag, september 16, 2005

Riktiga livet...

Tack för alla kommentarer och glada tillrop! Roligt att bli efterfrågad, men avbrottet beror helt på det "riktiga livet" vid sidan av tangentbordet. Det finns dom som påstår att "IRL" betyder livet vid datorn, men så långt vill jag inte gå. Jag har mitt riktiga ett par meter bort från den. Utom när jag förbereder föredrag, då sitter jag här och är "riktig" med nätet bortkopplat.

Jag har några "gig" på gång framöver (känner mig så poppig när jag kallar mina framträdanden så, publiken är nog inte så giggig snarare ga...näe, det var inte snällt tänkt!) och mina flickor är här över helgen - den stora sköter sig själv och hushållet - men den lilla tar jag hand om. Eller rättare: hon tar hand om mormor... och det blir inte mycket tid över för datorn då.

Återkommer snart! Ska ba'....

3 kommentarer:

Gagga sa...

Jaså du ska ut o sjunga för sådana som jag. För jag är ju Gaggig.

Bloggblad sa...

Hrm...*harkel harkel* jo... det är nog så...

maruschka sa...

*sjunger en liten melodi för sig själv...*