Statcounter

lördag, augusti 06, 2005

Dimmornas berg...




Nu är det riktigt säkert höst på g. Det här är utsikten jag har just nu i skrivande stund från fönstret bakom datorn. Dimslöjorna far fram mellan träden bortöver bergen. Bakom de där träden som står på rad längst ner i bild, finns en känd kanal... Stackars alla som semestrar på den nu!

Husen som skymmer utsikten lite, har jag vant mig av att ens se. Det är skönare att se bergen... (törs knappt säga "berg" det högsta är 90 möh - men å andra sidan är kanalen bara 4 möh just här)

8 kommentarer:

Batbut sa...

Bloggis, du är min hjälte! Såg på den galne irländarens sida att Du var där och visade vart skåpet ska stå. Well done!

Bloggblad sa...

Tack! Ja, här ska inte sägas något negativt om ärans och hjältarnas språk! Men hur i jösse namn hittade du DET? Googlade du på batbut? Eller skrev han nåt till dig?

Batbut sa...

googlade! Och hittade hans lilla spydighet, men jag har svarat jag med. Och så hängde jag ut honom i min blogg, långsint som jag är *s*

Vi på Kantarellen sa...

Vilken sida?

Batbut sa...

kolla min sida så finns länken där mamse

Gagga sa...

Ramunderberget!

Bloggblad sa...

Yes!

The Female Dinousaur sa...

Det ser nästan ut som taget ur Sagan Om Ringen. Om man kisar.