Statcounter

söndag, augusti 13, 2006

Hemma

Det kommer naturligtvis en bildrapport - med icke integritetskränkande bilder för alla som vill vara anonyma - ni kan alltså sluta darra! Men innan jag tar mig samman med det kommer som vanligt en gissningstävling. Strax innan tåg/buss skulle avgå var vi tre stycken som tillbringade väntetid på stationen. Frågan är: vad hör till vem?
Vems är muffinsen? (eller muffinet eller muffen eller vad ni kallar detta bakverk i bestämd form singularis)
Vems är cigaretterna?
Vems är böckerna?

Pris - gäller bara träffdeltagarna - jag mailar ett kort där du finns med!


Posted by Picasa

9 kommentarer:

Ilva sa...

Mettes, jag känner igen cigaretterna!
KUl att träffas var det, hade ni kul sedan?

Bloggblad sa...

Ilva: ett rätt!
Jodå, kvällen blev rätt lång, men puben vid hotellet körde iväg oss strax före midnatt...

Batbut sa...

Mette är cigaretter, böckerna har Morgondimma införskaffat och Madame själv bättrar på sockerhalten med en muffins

Bloggblad sa...

Battis: Fel fel. Morgondimman hade redan skingrats då... och jag var proppmätt efter hotellfrukosten.

Humlan sa...

OK; Mettes cig, dina böcker och Mamsens halvätna muffins

Humlan sa...

Jag kom ju in här för att skriva att det var jättekul att träffa dig! Hoppas att det blir fler gånger!

Anonym sa...

Det enda jag kände igen, var Mettes! Muffins DU????? Väntar på bilderna med e-posten!!!

"Kaffe, sockerbit och mjölk"

Bloggblad sa...

Ja, humlan har rätt! Klart att böckerna hörde till mig!!! Jag fick tips på 2 av dom igår.

Vi på Kantarellen sa...

Men jag åt bara halva muffisen!!!!!