Statcounter

lördag, februari 04, 2012

Den oändliga historien...

... finns det en bok som heter. Nu känns det nästan som om det börjar gälla mina trissvinster! Och inte mig emot.

Av de tre jag bytte till mig idag, gav två stycken vinst. Den ena 150:- och den andra 50:- Generös moder som jag är, så la jag den förra ihop med de två oskrapade som sonen ska få i present i morgon, om han vill byta till nya eller till pengar vet jag inte. Den andra får förstås bli två nya lotter... och så har jag bloggstoff till ytterligare ett inlägg.

Det är kallt här - hoppas att dottern har det lite varmare där hon förhoppningsvis har landat nu... Från fönstret i mitt arbetsrum såg det alldeles nyss ut så här, men nu faller skymningen raskt!

6 kommentarer:

mossfolk sa...

Men... nu får ju sonen lov att köpa nya lotter... och så måste vi få veta om/vad han vann. Spännande som tusan det här ju ;)

Tankevågor sa...

Vad roligt det är när det bara fortsätter så där! :-)

Nu håller jag tummarna för att det kommer siffror med många nollor bakom som vinst nästa omgång du skrapar.

Bloggblad sa...

Mossfolk: Självklart kommer jag att berätta ända till slutet.

Tankevågor: Faktiskt skulle jag inte vilja ha för många nollor, då uppstår problem som jag inte är van vid... Men ett par stycken!

Klimakteriehäxan sa...

Nu väntar vi på den RIKTIGA vinsten, när du får sitta i teve och skrapa under omvärldens spända tystnad ... lycka till!
Min egen toppvinst på Triss är 50 spänn, tror jag. Köper dock sällan.

Cecilia N sa...

Grattis till sonen på(?) födelsedagen.

Musikanta sa...

Roligt att du fått ett nytt intresse - lottskrapning! Akta dig så att du inte blir spelberoende, det är lätt hänt...

Jag själv är patiensberoende så jag vet hur enkelt man faller dit!