Statcounter

torsdag, maj 03, 2012

På väg hem

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Ett gammalt slitet tåg nånstans mellan Sthlm och Nrkpg tar ner mig rätt skapligt på jorden efter att ha varit i både himlen rent bokstavligt och i himmelriket Mallorca. Kanske bra, då hinner jag landa mentalt också. En timme kvar ... Nu först längtar jag hem.

Musikanta sa...

Inte så dumt att komma hem i alla fall, men du kan ju åka dit fler gånger. Det är ju inte så långt eller dyrt med tanke på andra semesterorter.
I

Eleonora sa...

VÄLKOMMEN hem då. Det ska bli kul att höra från dig hur ni har haft det. Hoppas ni hade like trevligt som Ingrid och jag hade då vi träffades första/andra och tredje gången!!!
Kram från
Eleonora

Bloggblad sa...

Musikanta: Det tog 11 timmar från hotellet och hit hem, och flygresor är inget jag längtar efter, men solen och värmen och den lediga känslan gav mersmak.

Eleonora: Det kommer, måste bara skriva från makens dator och han får ladda in bilderna där, min blogger funkar inte. Och först ska jag handla nu när han kommit hem med bilen.

Vi hade så himla trevligt, hann med tre långa pratträffar på mina fyra dagar.