Statcounter

tisdag, juni 28, 2005

Det verkar funka

Sisådärja! Det ser ut att bli något. Men hur får man nån som läser? Och varför skulle förresten nån vara intresserad? Det har jag själv frågat mig varför jag är, när jag sitter och läser andras privata tankar.
Och jag som en gång i tiden skulle flytta ut ur huset om det kom in en dator genom dörren... Nu får jag knappt plats med mina grejer för alla datorer, och jag får knappt tid att göra nåt annat eftersom jag bara sitter vid datorn.
Skönt med ett flexibelt sinne!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev riktigt fint. Ett bokmärke fixar jag genast och det ska bli kul att läsa här.

Bloggblad sa...

WOW! Två läsare redan! Så kul! Välkomna in i bloggbladsskogen!

Mats sa...

"Hur får man nån som läser?"

Om du försöker skriva för att locka besökare, så är du lite fel ute, tycker jag.

Bry dig inte om hur många som läser utan skriv det du vill skriva, så kommer läsarna av sig själva (fantastiskt!).

Pinga gärna http://www.nyligen.se/ och http://intressant.se/ (om du inte redan gör det) så att folk kan se att du skriver, så ökar chansen att din blogg blir läst.

Lycka till!

Anonym sa...

Klart att man ska skriva för att man vill skriva. Men visst är det skönt att veta att någon läser det man skrivit också!
Helt rätt att göra som du gjort och kommentera andras bloggar. Det var så jag hittade hit. (Tack för din vänliga kommentar förresten.) Bloggosfären är ju inte så olik ett diskussionsforum, fast med varje inlägg på en egen hemsida.
Lycka till med skrivandet och bli-läst-andet!

PS Tillägg till Mats pingtips: http://svensk.lemonad.org/ping, så kommer du med på sidan Var är du.