Statcounter

onsdag, juni 29, 2005

Tack för tipsen!

Tack Anna och Mats för tipsen! Och tack hakke för din välkomsthälsning, den var så flott så den får en mer framträdande plats här:
Ho, Hey, Hallå!Vad står på?
Celebert tillskott i bloggosfären
Av en intellektuell poet på tvären
En länge efterlängtad bloggdebut
Likt Gert Fylking vill jag därför brista ut:
Äntligen!

Fast du hakke, jag kommer inte att skriva allting på vers även om det lockar lite...

lll
Såna här sega och regntunga lediga dagar är jag mycket tacksam för att lokalradion finns. Utan den skulle jag inte komma upp ur sängen alls. Jag hatar den nämligen. Blir så uppretad av det löjliga och töntiga mellansnacket att jag bara måste upp och stänga av eländet. Jag funderar på att skicka ett stort tack direkt till programredaktionen. Tidigare har jag försökt med väckarklocka, men den hör jag inte. Försökte med P1 och P2, men där är det lugnt prat och fin musik, då sover jag bara vidare. Endast P4 kan få upp mig ur skönhetssömnen. Tack för att ni finns.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När du sussar sött om natten
Vakna upp är svårt som katten
Kanske goda råd är dyra?
Gör som jag, sätt på P4

Bloggblad sa...

Kul!
Du triggar igång rimmakaren i mig, men den här veckan har det varit lågtryck på den metriska fronten - men jag kommer igen!