Statcounter

lördag, augusti 06, 2005

Det gick bra

Men hu, så mycket trafik det var på E4:an idag. Har kört 35 mil för att hämta hem "den lille" från sommarjobbet som är slut nu. Jo, jag FÅR säga "den lille", han accepterade det nånstans i övre tonåren när han passerade 185 cm... Skostorleken törs jag inte ens nämna efter mamsens skabrösa länk. Men sockor tillverkas bara upp till 45...

"Den lille" sov i bilen när jag svängde av mot föräldrahemmet - tur det, så vi får rå om honom lite, annars ville han hem till sig och det ekande kylskåpet...

Fast så mycket familjekväll blir det inte, han sover redan för natten efter att ha varit lägerledare hela sommaren med dygnetruntansvar.

Undrar jag själv kan hålla mig vaken till Forsyte - det gungar rätt bra i kroppen - ska sätta mig i sköna fåtöljen och ta ett glas vin... så får vi se hur det blir.

3 kommentarer:

Batbut sa...

sov lite middag och drick sedan lite mer vin så går det säkert bra. Efter dagens skriverier i den mediaheta branschen - törs Du verkligen skriva skostorlek?

Bloggblad sa...

Nej, jag skrev ju inte det. Bara att strumpor TAR SLUT vid 45...

Batbut sa...

aha.. jag drog förhastade slutsatser som vanligt *s*