Statcounter

fredag, maj 12, 2006

Frisk

Tack för alla glada tillrop om tillfrisknande! De har säkert hjälp, för nu är allt bortblåst och urhostat. Jätteskönt. Tranbärsjuice i mängd, echinaceadroppar och pressad citron har nog också hjälpt till.

Att jag kommer att hålla mig borta ett litet tag nu beror alltså inte på att jag är ute på dåligheter (= i sängen) utan på att livet bortom tangentbordet kallar. Ni vet, Riktiga Livet, det där som händer när man stänger av datorn... (fast... jag kanske har den påslagen... inte värt att ta i för mycket på en gång...)

Som grädde på allt mos jag ska fixa de här dagarna kommer (faktiskt) lilla barnbarnet, (förstår du). Och maken och jag märker att ju mer hon lägger in de där två nya orden, desto mer gör vi det när vi pratar med varandra...

Först av allt => full fart mot jobbet!

6 kommentarer:

Vonkis sa...

Det riktiga livet?
Bortom Tangentbordet?
Nu pratar du konstigt tycker jag.
Jag blir rädd.

Monica med yffen sa...

Inte tror jag att du sysslar med dåligheter i sängen. :)

Vi på Kantarellen sa...

Va, finns det ett sånt liv? Jag ska omedelbart testa.

Anonym sa...

Jag undrar också....vad är det för liv?!

Bloggblad sa...

HAHA!
Tror ni jag avslöjar sånt????

Anonym sa...

Jag har också upptäckt att man inte behöver sitta här för jämnan. Ganska skönt faktiskt. Har släppt den hemska pressen jag kände förut. Har jag inget att skriva om så behöver jag inte krysta fram något. Så kändes det förut för mig.
Ha det så bra med lillgumman nu.