Statcounter

tisdag, februari 09, 2010

Bara A

Nu är jag klar. Har fått ett par minuters väntetid över innan jag ska åka iväg och göra nåt som jag aldrig gjort förut. Jo, jag har gjort det ena och varit med om det andra, men inte gjort båda på en gång.

Hu, så spännande. Jag är både skraj och förväntansfull. Om det går bra kommer jag förstås att berätta om det i bloggen.

Om det inte går bra.... så kommer jag nog att berätta det med. Men än så länge säger jag bara "A"... för att retas lite lagom.

7 kommentarer:

mossfolk sa...

Väntar med spänning på B... :)

Cicki sa...

Retsticka.....:-)

Ha det så bra i alla fall.

Nina sa...

Hmm... retsticka :)

Ingela sa...

Audition?

Ruta Ett sa...

Aerobics? Armbrytning? Avsmakning av vin?

Klimakteriehäxan sa...

A som i andhämtning? det har du väl inte tid till särskilt ofta?

Anonym sa...

A som i avaddå?

Kulsprutan