Statcounter

lördag, september 11, 2010

Omattutifallatt...

...någon av mina läsare är i Jönköping i morgon (söndag den 12:e) och inte har nåt att göra framåt 18-snåret (sannolikheten minskar medan jag skriver, märker jag...) så rekommenderar jag en tur till Sofiakyrkan, där Linda Sandström med kör och musiker framför tio (eller var det 12?) av våra sånger - varav några är tänka som församlingssång.

Det ska bli väldigt spännande tycker jag. Nästan lite resfeber... fast det tycker jag är bra. Blasé vill jag aldrig bli. Den här gången räknar jag dock kallt med att inte bli fast i snödrivorna som sist...

8 kommentarer:

Cecilia N sa...

Men tänk om jag hade haft vägarna förbi Jönköping imorgon vid 18-snåret!

Dessvärre finns inte en chans ...

Klart det är spännande! Stort lycka till. Inte för att jag vet om det är applicerbart, men ändå.

Bloggblad sa...

Cecilia: Du har ju läst texterna, så du vet ju lite i alla fall! Klart att jag fattar att nästan 100 mil är en liiiiiite lång omväg.

Jag ska förmedla "lycka till-et" Det lilla jag själv ska göra är försumbart, men jag hoppas ju att det ska gå hem... det var för att det gick hem så bra där i snöovädret som den här chansen kom.

Marianne sa...

Jaha, ja nej det är ju lite väl långt. Annars hade jag gärna tagit mig en liten omväg.

LYCKA TILL! Haha, nej jag tror också att du klarar dig från snödrivorna den här gången : )

Vonkis sa...

Det vore något det, om du blev fast i snödrivorna imorgon :-)
Ha det bäst imorgon.

Bloggblad sa...

Marianne: Hade ju varit käckt om du dykt upp på en kamelrygg...

Tack tack, det ska tydligen bli riktigt fint väder!

Vonkis: Det känns väldigt främmande, faktiskt! Tack ska du ha!

Tankevågor sa...

Inte heller jag hinner till Jönköping i morgon....med eller utan kamel.
Men lycka till i alla fall och vi får väl verkligen hoppas att du slipper snödrivorna! :-)

Bloggblad sa...

Londongirl: Synd, det hade blivit en så bra bild att lägga in i bloggen... dig på kamelen, alltså...

Cecilia N sa...

Kamel i snödrivor i september dessutom!