Statcounter

lördag, januari 14, 2023

Om två veckor ...


Det är premiär för Norrköping att ha något liknande en bokmässa. Det är faktiskt inte premiär för mig eftersom jag haft både skolmusikböcker och mina barn- och ungdomsböcker med för länge sedan på bokmässan i Göteborg och skolboksmässa i Stockholm. Men då var jag bara där och tittade på mina "verk". Nu ska jag kränga dem själv - det är betydligt svårare. 

Klicka gärna och titta! Bok- och poddfestival i De Geer

Eller varför inte: ta en utflykt till Norrköping och se och hör själv! Om man köper biljett via nätet kostar det 125:- för hela dagen och om man köper vid dörren kostar det 150:- Några korta föreläsningar och intervjuer ingår i priset. 

P.S. Bilden har inte ett dugg med texten att göra - men den är somrigt skön. Tagen på Capella Ecumenica för några somrar sedan. 

2 kommentarer:

Annika sa...

Vad trevligt med bokmässa i Norrköping!
Såklart är du där med dina böcker i ett bås, roligt Marianne. Tror det kommer att bli toppen!

Bloggblad sa...

Annika: tack för pepp! Jag tror ju att det kommer att bli jättekul, bara det kommer mycket folk … det är premiär för denna festival.