Statcounter

söndag, augusti 20, 2023

Mot alla vindar - mot alla väder


Sommaren som kom av sig redan vid midsommar, kan vi väl kalla den här sommaren för? 
Men igår, medan jag låg i soffan och tränade på min hosta (som faktiskt blev bättre), tog maken med ungdomarna ut på sjön. 

Det var inte så värst varmt i full fart … 
Sjökrogen fick jag inga bilder från, men kaffe på maten vid stugan blev det. Utomhus. Riktigt skönt, påstod de. 
Hur kan man direkt se att jag inte var med? 
Jo, jag lägger alltid på en duk och vänder dynorna rätt … 
Här är maken med sin favoritleksak. 
Rapport från den till Göteborg utflyttade Charlie: Det är kanonbra! 

2 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Det ser ju jätteskönt ut och kläder har ni ju! 😊
Men jag har förstått att den svenska, nordiska sommaren inte blev som man har förväntat sig att en sommar ska vara.
Här har vi haft en ljuvlig, varm, skön sommar, igår den första dagen med regn på månader. Skönt det också.
Nödvändigt rent av.

Fint att ha en favoritleksak, haha
Ha en fin måndag Marianne!

Bloggblad sa...

Äventyret i framtiden: De var mycket nöjda med sin utflykt. Och jag med att få hosta ifred hemma i värmen.
Idag, måndag, vaknade jag pigg och utvilad utan att ha hostat alls i natt, så det gjorde susen. Nu packar jag för att åka iväg och hålla föredrag ikväll om min andra bok. Men är kvar på f.d. Fa-officerarnas sommarträff till på onsdag.