Statcounter

torsdag, februari 02, 2012

Tredje gången gillt?

Spänningen växer hemma hos Bloggblad! Fem nya lotter inhämtades idag under framviskade häxformler i kassan på ICA. På vägen hem slog det mig att sonen ska få ett par av dem i födelsedagspresent när han kommer hit på söndag för att bli firad och få tårta, himla käckt med en gratispresent. Svårt att välja ut vilka, men nu är valet gjort.

Alltså skrapade jag tre stycken - OCH - får hämta ut tre nya... eller rumla runt för 75 riksdaler. Det blir tre nya.

F.ö. kan jag meddela att det himla roligt att ta hand om barnkören igen. Visserligen bara som vikarie under resten av våren, men kul ändå. Elva stycken barn mellan 5 och 10 år hade trotsat (eller deras föräldrar!) snöovädret, några var sjuka och en hade fått en skridsko i magen (farligt med friluftsdagar?) men det lät bra om det här gänget.

3 kommentarer:

Cicki sa...

Än lever hoppet om högvinsten!

Elisabet. sa...

Ja, jag råkade vara den som tog ner en Trisslott till en kvinna i hemtjänsten som sedan satt i tv-soffan och skrapade fram 100 tusen och sen tänker jag att .., ja, det är nog slut med den turen för min del? Skulle jag kunna lyckas plocka fram ännu en lott med högvinst? Njaaaaa ,-)

Eleonora sa...

Du kommer att få jätteroligt med dom här ungarna. Dom är ju alltid fullproppade med historier - hemifrån och från annat håll.

Håller tummen för sonen att han ska vinna - om inte storvinsten - så i alla fall något!

Trevlig helg. Kramis