Statcounter

onsdag, juli 19, 2006

Tid

Jag ska bara hälsa från min mormor. Hon har inte tid att blogga för jag är här och då har vi lite annat att göra. Hon fick sova till 7 i morse, så hon borde vara ganska pigg. Fast hon sov en stund medan morfar och jag klippte äppelträden.

I går naglade vi fötterna, då måste man sitta still och vänta tills det torkar. Och sen käkade vi glass och tittade på båtar nere vid kanalen.

Och nu är visst vattnet i bassängen precis lagom, så nu hoppar vi i, mormor och jag... hej då!

8 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Å, vad skönt ni har det! Och nere vid kanalen var det ju hur mysigt som helst.

Humlan sa...

Du är underbart söt! Ta hand om mormor och ha det så skönt i bassängen!

JULIEK sa...

Å så søt! Skjønner at mormor har annet å gjøre enn å blogge :) Ha det fint

Anonym sa...

Åh vilken god glass du äter! nu blev jag riktigt sigen på en likadan. Visste väl att du skulle få glass av mormor.

Anonym sa...

Vilken tur du har som har en sådan snäll mormor och morfar. Att bara få sitta så där tills tårna torkar...det är nog lika mysigt för dig som för mormor. Förresten höll hon sig vaken ??

Bloggblad sa...

Mormor var nog lite dimmig på ögonen då och då....

Men nu är barnet avlämnat hos utvilade och glada föräldrar - som hunnit göra en massa av sånt som inte funkar med en 3-åring runt fötterna.

Blir tidigt i säng ikväll..

Elisabet. sa...

Bloggblad: inga mer barnbarnsbilder nu .. jag förgås av längtan!
Basta.

Bloggblad sa...

Elisabet: Du slipper - i alla fall på ett tag. Nu är det vuxenliv som gäller...